Targi/konferencje
Chcemy pomóc naszym Klientom – Wystawcom osiągnąć na targach jeszcze większe korzyści z wystawienia się, dlatego chętnie podzielimy się swym doświadczeniem i wiedzą.
Pomożemy Ci:
- ocenić przydatność danej imprezy dla Twojej firmy
- przygotować dobre i niedrogie stoisko
- przygotować personel do pracy z klientem targowym
- przeprowadzać rozmowy handlowe
- wykorzystać skutecznie kontakty zdobyte na targach
- zastosować tricki sprzedażowe zwłaszcza w relacji z trudnym klientem
Korzyści z obecności na targach dla klienta biznesowego:
• najlepszy sposób do prezentacji własnej oferty na tle konkurencji.
• sposobność do pozyskania nowych klientów.
• możliwość zaistnienia obok liderów rynku.
• nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
• trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów.
• dodatkowy kanał promocji, który nie wymaga tak dużych nakładów finansowych, jak tradycyjna reklama.
• zawieranie umów z klientem, który wcześniej odwiedził nas na Targach odbywa się szybciej, sprawniej i bez większych nakładów.
Korzyści z obecności na targach dla klienta indywidualnego:
• Wystawcy Targów przekażą nam szczegółowe informacje o swojej ofercie oraz odpowiedzą na wszystkie nasze pytania.
• Tragi to również czas premier. Pierwszej prezentacji nowych produktów i ofert
• Wystawcy chcąc się wyróżnić na tle innych organizują konkursy z nagrodami, urządzają promocje i udzielają specjalnych, targowych rabatów.
• Poza ofertą wystawców na Targach czeka na nas jeszcze wiele dodatkowych produktów, usług, udogodnień i atrakcji przygotowanych przez organizatora.
• Duża konkurencja na rynku oraz coraz większa świadomość konsumencka powodują, że Targi cieszą się wśród klientów sporym zainteresowaniem. Jest to miejsce, w którym przed dokonaniem zakupu mogą osobiście porozmawiać o produkcie, nawiązać dialog z przedstawicielem firmy, porównać wybrane mieszkanie na tle konkurencyjnych ofert.